lørdag 31. mai 2008

Vi har laget film!

5 kommentarer:

Kennel Snowpug sa...

SÅÅÅÅÅÅÅ utrolig DYKTIG både du Helene og Molly er å trene agility!!! Jeg ble rent stum da jeg så filmen - prinsessa er jo bare 5 mnd og kjempeflink :) Og ikke minst Helene - du er 8 år og viser en genuin interesse for dette. GRATULERE så mye.

Stor mopseklem fra familien til Molly, Snowpug kennel

Molly & Helene sa...

takk:D jeg tror molly kommer til og få det topp med alle de andre mopsene
når vi er i Bulgaria:D

Iselin sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Bob sa...

Hei Molly! Så flink du er å trene agility! Det har jeg også lyst til! Jeg er Bob, og jeg er din bror fra kennel snowpug.
Jeg har også egen blogg; www.bobthepug.blogg.no.
Håper vi kan treffes en gang! :)
Bob

Molly & Helene sa...

HEI!!Har molly det kjekt med alle de andre mopsene?Jeg tror Molly storkoser seg:D STOR KLEM FRA HELENE:D